Перспективний план соціального педагога на 2023- 2024 навчальний рік

Затверджено

Завідувач Мринської філії

ДПТНЗ «Куликівський ПАЛ»

_______Юлія ШЕЛЕСТЮК

«31» серпня 2023 р.

Перспективний план

роботи соціального педагога

Мринської філії ДПТНЗ «Куликівський ПАЛ»

Кришко Оксани Миколаївни

на 2023-2024 навчальний рік

2023

Вступ

Змістова частина

Напрямки діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти

Термін

проведення

Де і з ким

проводиться

Відмітка про виконання

1

2

3

4

1. Діагностика

1.1

Індивідуальна діагностика учнів з числа соціально-незахищених, кризових категорій

Протягом

року

заклад освіти

1.2.

Проведення соціальної паспортизації груп I курсу.

Вересень

2023

робочий кабінет учнівські

групами I курсу

1.3.

Анкета першокурсника

Вересень

2023

Навчальні кабінети з учнівськими

групами I курсу

(розміщення посилань в робочих групах в Viber)

1.4.

Діагностика соціальних проблем учнів закладу та формування особових справ дітей кризових категорій (дітей-сиріт, дітей із неповних , багатодітних, малозабезпечених сімей , внутрішньо-переміщених, тощо).

Жовтень

2023

Навчальні кабінети з учнівськими

групами I курсу

1.5.

Психодіагностика: «Усвідомлення себе серед інших». Соціометрія (Дж. Морено)

Жовтень

2023

Гуртожиток робочий

кабінет

з учнівськими

групами I курсу

1.6.

Онлайн-тестування для учнів I-III курсу «Самодіагностика реакцій на стресову ситуацію»

Листопад

2023

робочий кабінет

Відправлення онлайн-силок у робочі групи в соціальних мережах.

1.7.

Опитувальник стану депресії по шкалі MFQc

Листопад

2023

Навчальні кабінети з учнівськими

групами

I- III курсу, .

1.8

Опитувальник депресії Бека (kpt-center.com.ua)

(для педколективу)

Листопад

2023

Робочий кабінет

педпрацівники

1.9.

Анкета для батьків учнів (дізнаємося більше інтересів та побажань) (naurok.com.ua/anketa-dlya…)

Грудень

2023

Батьки учнів

1.10

Анкета «Інформація, щодо ВІЛ/СНІДу»

(В. Рябуха «Вибір: профілактика наркоманії, ВІЛ/ СНІДу та злочинності серед підлітків» розділ 6.

Грудень

2023

Гуртожиток

робочий кабінет з учнями

I- III курсу

1.11.

Анкетування «Вживання алкоголю та тютюнопаління» (https:naurok.com.ua/anketuvannya-alkogolyu-і-tyutyunopalinnya-323350.html)

(За потреби відправлення онлайн-силок у робочі групи в соціальних мережах).

Січень

2024

Навчальні кабінети з учнівськими

групами

I- IIIкурсу

1.12.

Групова діагностика.

Проведення анкетування: «Що на вашу думку спонукає молодь до скоєння протиправних дій?»

https://vseosvita/ ua>library>anket…

Лютий

2024

Робочий кабінет

з учнівськими

групами

I курсу

1.13.

Анкета «Булінг та його прояви в підлітковому віці»

https://vseosvita/ ua>library>anket

(Відправлення онлайн-силок у робочі діалоги в соціальних мережах)

Лютий

2024

Навчальні кабінети з учнівськими

групами

I- II курсу

1.14.

Тест на визначення ефективності

виховно-профілактичної роботи з учнями «групи ризику».

Березень

2024

Робочий кабінет

педпрацівники

2. Профілактика

2.1.

Проведення індивідуальної профілактичної роботи з учнями схильними до девіантної поведінки.

( за потреби онлайн)

Протягом

року

Робочий кабінет

Майстри та класні керівники

груп I –III

курсу

2.2.

Участь у засіданні ради профілактики закладу освіти

Вересень

2023

Кабінет завідувачки

члени ради профілактики

2.3.

Проводити профілактичну роботу в режимі онлайн, надавати консультації сім’ям учнів закладу які знаходяться в СЖО, учням які перебувають на внутрішньому обліку в закладі, та дітям з числа сиріт та позбавлених батьківського піклування.

під час військового стану

Постійно

(за потреби в режимі онлайн)

2.4.

Профілактика відхилень поведінки на основі аналізу анкет,

ведення картотеки «важких» підлітків, індивідуальна робота з ними.

( за потреби онлайн)

Постійно

важкі підлітки

2.5.

Участь у засіданні ради профілактики закладу.

Жовтень

2023

навчальний корпус

2.6.

Профілактика і надання соціально-

педагогічної допомоги дітям, які

потерпають від насильства в родині та поза нею за допомогою проведення індивідуальних бесід з учнями.

Протягом року

Робочий кабінет

учні, які потерпають від насильства в родині

Міні тренінг:«Як навчити підлітків безпечної поведінки в Інтернеті»

Жовтень

2023

Гуртожиток учнівські групи I –III курсу

2.7.

Участь у засіданні ради профілактики закладу

Листопад

2023

Кабінет директора

члени ради профілактики

2.8.

Година спілкування з елементами тренінгу з попередження СНІДу:

« СНІД – проблема сьогодення . Що треба знати, як уберегтися від цієї хвороби?».

Відеолекторій :

« СНІД – це не вирок, як жити з таким діагнозом…. »

робота з учнями в режимі онлайн на платформі Google Meet за потреби )

Грудень

2023

Гуртожиток учнівські групи I –III курсу

2.9.

Профілактична робота в режимі онлайн з учнями, схильними до девіантної поведінки.

( за потреби онлайн)

постійно в режимі онлайн під час війни

навчальний заклад

2.10.

Участь у засіданні ради профілактики закладу

Грудень

2023

Кабінет завідувача

члени ради профілактики

2.11.

Виховна година :

« Торгівля людьми. Що треба знати, щоб не постраждати?» . Розширення знань учнів про проблему торгівлі людьми».

(за потреби онлайн)

Січень

2024

Гуртожиток учнівські групи I –III курсу

2.12.

Участь у засіданні ради профілактики закладу.

Січень

2024

Кабінет завідувача

члени ради профілактики

2.13.

Година спілкування в режимі онлайн:

« Ранні статеві стосунки – можливі ризики. Поговоримо про сексуальне виховання»

( за потреби онлайн )

Лютий

2024

Навчальний кабінет учнівські групи дівчат I курсу .

2.14.

Участь у засіданні ради профілактики

Лютий

2024

Кабінет завідувача

члени ради профілактики

2.15.

Групові консультації для учнів :

« Самодопомога при стресі, тривозі, хвилюванні.»

( за потреби онлайн)

Березень

2024

Кімната відпочинку (гуртожиток) робочі групи в Viber

2.16.

Участь у засіданні ради профілактики закладу.

Березень

2024

Кабінет завідувача

члени ради профілактики

2.17

Година спілкування: «Кібербулінг або агресія в Інтернеті. Способи розпізнавання, захист підлітка.»

Березень

2024

Кімната відпочинку (гуртожиток) робочі групи в Viber за потреби)

2.18.

Година спілкування :

« Конструктивне вирішення конфліктних ситуацій».

(за потреби онлайн)

Травень

2024

Гуртожиток учнівські групи I –III курсу

2.18.

Участь у засіданні ради профілактики закладу.

Травень

2024

Кабінет завідувача

члени ради профілактики

2.19.

Година спілкування:

«Від усвідомлення якості спілкування до особистісної самореалізації».

(за потреби онлайн)

Червень

2024

Гуртожиток учнівські групи I курсу

3.Навчальна діяльність.

3.1.

Організація та проведення годин спілкування, тренінгових занять, бесід щодо здорового способу життя.

Протягом року

Гуртожиток учнівські групи I-III курсу

3.2.

Програма «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція»

Протягом року

учні I-III курсу

3.3.

Тренінги учнівської ефективності з правової освіти учнів:

«Власна відповідальність», «Профілактика насильства в учнівському просторі»,

« Ризикована поведінка підлітків – що це спосіб самовираження, чи реалії сьогодення?»

- Тренінг розвитку толерантності у підлітків.

«Толерантність. Позитивне значення толерантності у формуванні цілісної особистості молодої людини»;

- «Вчимося жити у мирі і злагоді» (поради, які допоможуть учням навчитися налагоджувати стосунки з людьми)

- «Збереження репродуктивного здоров’я».

- «Конфлікт. Пошук взаємних інтересів при вирішенні конфліктів»

- « Особиста впевненість, пошук ключів.»

- «Твоє особисте життя! »

- «Вчимося контролювати бюджет на місяць»

Протягом року

вересень

жовтень

листопад

грудень

січень

лютий

березень

квітень

травень

травень-червень

учні з числа дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування I-III курс

3.4.

Участь у педагогічних нарадах з висвітлення соціально- педагогічних питань охорони та соціального захисту дитинства

Протягом року

педагогічний колектив

3.5.

Виступи на методичних комісіях (за потреби онлайн)

· Напрям роботи класного керівника в умовах воєнного стану, питання для розгляду з учнями:

- Воєнний стан, надзвичайна ситуація, заборони та обмеження;

- Правила поведінки в умовах надзвичайної ситуації воєнного характеру; необхідно, рекомендується, забороняється

- Як діяти під час сигналу

« повітряна тривога» під час змішаного та дистанційного навчання;

- Як вчиняти з інформацією яка несе загрозу для України (не фотографувати місцевість, не публікувати, не репостити інформацію яка містить фото з координатами інфраструктури, розташування ЗСУ»;

- Що робити якщо виявлено підозрілий або вибухонебезпечний предмет і т. д.

- Соціальний стан першокурсників. Особливості роботи та адаптація учнів у воєнний час, в тому числі учнів з числа дітей- сиріт та позбавлених батьківського піклування в новому колективі.

- Надання психологічної підтримки, забезпечення психолого-педагогічного супроводу емоційно- вразливих категорій осіб.

- Алгоритм дій педагога в разі виявлення фактів порушення прав дитини в навчальному закладі або фактів насильства в учнівському середовищі чи в сім’ї.

- Організація роботи з важковиховуваними учнями та з підлітками, котрі проживають в неблагополучних сім’ях.

- Соціальний захист попередження правопорушень, бездоглядності серед учнів навчального закладу

серпень-вересень

вересень-жовтень

листопад- грудень

січень-лютий

березень-квітень

травень-червень

класні керівники, майстрі в/н, вихователі

3.6.

Інформування учнів з соціальних проблем (за потреби онлайн)

- Правила поведінки в інформаційному просторі під час війни;

- ВІЛ /СНІД, прав людини, рабства, профілактики злочинності

- Планування майбутнього, ЗСЖ, відстрочення початку статевого життя, ні незахищеним контактам.

- Цінність життя, прав людини, фінансових цілей

- Інтернет-залежність, ігроманія.

- Туберкульозу, ненасильницького спілкування, профілактики злочинності, ні дискримінації.

- ЗСЖ, залежності особистості, шкідливих звичок, прав людини.

- СНІД, толерантності, гендеру, прав людини, сім’ї

- Прийняття рішення, дружби, закоханості, кохання

вересень

жовтень

листопад

грудень

січень

лютий

березень

квітень

учні I-III курсів

4. Консультування

4.1.

Надання класним керівникам рекомендацій щодо регулювання взаємовідносин в класних колективах, ефективного розподілу ролей в органах учнівського самоврядування та залучення до роботи в гуртках та секціях.

вересень- червень

педагогічний колектив закладу

4.2.

Онлайн-консультації учням і батькам: « Турбуємося про свій емоційний стан під час війни». « В будь-якій ситуації треба зберігати спокій, паніка – найгірший воїн»

Під час військового стану

навчальний заклад

4.3.

Психологічна підтримка учнів, надання рекомендацій з нагальних питань (за допомогою різних засобів комунікації: вебсайту закладу, телефону, електронної пошти, онлайн-груп педагогів, учнів. Батьків):

- Здатність та вміння протистояти негативним емоціям, стресу, тривозі, почуттю небезпеки;

- Як організуватися у період самоізоляції та дистанційного навчання.

- Профілактика патогенних емоцій, як не стати жертвою кібербулінгу.

- Як використати вільний час з користю для власного особистісного і професійного розвитку;

- Підготовка до ЗНО.

під час карантину

робочий кабінет

4.4.

Робота з батьками (за потреби онлайн):

- Консультація для батьків з питань соціальної адаптації дитини до закладу.

- Консультація для опікунів з питань захисту та охорони прав дитини.

4.5.

Робота з сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах. Індивідуальні бесіди.

вересень-червень

батьки учнів. Які опинилися в СЖО

4.6.

Консультативна підтримка учнів-інвалідів, учнів-сиріт та осіб, що опинилися в складних життєвих ситуаціях в режимі онлайн, соціальних мереж, телефонний режим

вересень-червень

з учнями закладу, що мають статус дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

4.7.

Групове консультування для учнівського контингенту на тему:

« Конфлікти – шукаємо шляхи вирішення спільно. Формування навичок вирішення конфліктів

-«Турбуємося про ментальне здоров’я. Поради для заспокоєння в умовах військового стану».

-« Досягнення успіху через позитивну мотивацію» » (для виявлення життєвих цінностей)

- Освітній захід

« Герої нашого часу. Надія на тебе, солдат» Виховання патріотизму у підлітків.

-« Війна в Україні… В будь-якій ситуації необхідно зберігати спокій

-« ІПСШ – твоя поведінка. На скільки ти обізнаний?»

«Почуття безнадійності, зневіра – як впоратися з емоцією».

-«Сім’я це відкрита книга батьків з якої діти вчаться жити»

Вересень

Жовтень

листопад

грудень

січень

лютий

березень

квітень

Гуртожиток учнівські групи I курсу

4.8.

Консультативна підтримка учнів «соціально- незахищених «категорій.

протягом навчального року

учні «соціально- незахищених категорій».

4.9.

Групові консультації для педагогічного колективу:

Групова консультація « Ментальне здоров’я дітей під час війни. Як тривожність, невизначеність впливає на психологічний стан підлітків?»

Групова консультація « Адаптація учнів першого курсу. Обговорюємо і вирішуємо проблеми разом»

Групова консультація на тему: «Небезпека прекарності» (Прекарність – нестабільний спосіб життя та роботи)

Психологічна та емоційна підтримка педколективу під час війни. (Індивідуальні консультації в онлайн режимі за потреби)

Круглий стіл:

«Суїцидальна поведінка молоді. Реалії сьогодення… »

Групова консультація на тему:

«Лайкати» та «дружити». Про етикет педагога в соцмережах.

Групова консультація « Професійне вигорання педпрацівників»

Вересень

жовтень

листопад

грудень

січень

лютий

березень

квітень

травень

педагогічний колектив філії

4.10.

Групові консультації для батьків

« Насилля в сім’ї. Сумна статистика…»

Мінілекція: « Три шляхи у вихованні»

Співпраця з батківським комітетом та з учасниками освітнього процесу з питань організації контролю за відвідуванням учнями навчального закладу, профілактикою девіантної поведінки.

« Працевлаштування в умовах військового стану. Куди звернутися за допомогою?»

листопад

травень

вересень-червень

квітень-червень

під час батьківських зборів

батьківський комітет

батьківські збори

5. Звязки з громадськістю

5.1.

Допомога в оформленні документів дітям пільгових категорій.

Вересень

2023

Робочий кабінет

з учнями пільгових категорій

5.2.

Індивідуальна робота з дітьми-сиротами : дітьми позбавленими батьківського піклування: з учнями з малозабезпечених, багатодітних, неповних сімей ; з дітьми з особливими потребами; з учнями, які зазнали насильства та жорстокого поводження ; постраждали від торгівлі людьми .

Протягом

року

Робочий кабінет

діти

«групи ризику»

5.3.

Підтримка зв’язку в режимі з ССД, Центрами соціальних служб, відділами соціального захисту, Кримінальною поліцією, Ювенальною превенцією, сільськими радами, щодо вирішення проблемних питань, які стосуються учнів закладу. (Під час дистанційного в режимі онлайн)

Постійно

робочий кабінет

5.4.

Оформлення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям.

За запитом

Мринська філія ДПТНЗ «Куликівський ПАЛ»

5.5.

Співпраця з ювенальною превенцією Ніжинського відділення поліції

Протягом року

Ніжинський відділок поліції, працівники

5.6.

Допомога у відкритті рахунку в Приват банку для отримання соц. виплат дітям – сиротам та позбавленим батьківського піклування.

Вересень

2023

Діти-сироти та позбавлені батьківського піклування

I курс

5.7.

Співпраця з представниками Відділу квартирного обліку з метою постановки учнів-сиріт, які не мають житла на квартирний облік.

Протягом

року

Відділ квартирного обліку

5.8.

Круглі столи з представниками центру соціальних служб для сім’ї дітей та молоді на теми:

-«Не бійся сказати «ні».

-«Небезпека, яка поруч»

- «Що робити у кризовій ситуації; до кого і як звертатися?».

-«Засоби правового захисту, протидія та попередження торгівлі людьми»

- «статеві стосунки та вживання алкоголю та наркотиків»

листопад,

січень,

лютий

березень

травень

учні I- III, працівники Відділу у справах сім’ї, дітей та молоді

5.9.

Зустріч з представниками служби у справах неповнолітніх

Носівської ССД, відділу соціального захисту населення з метою надання соціально-юридичної допомоги учням Мринської філії ДПТНЗ «Куликівський ПАЛ»

Протягом

року

Носівська

ССД, ССД Мринської ОТГ

5.10.

Співпраця з пенсійними фондами для оформлення пенсій по втраті годувальника для учнів напівсиріт, сиріт, дітей-інвалідів .

Протягом

року

Пенсійні фонди, установи по наданню пільгових виплат

6. Просвіта

6.1.

Ознайомлення педагогічного колективу з проблемою адаптації учнів I курсу до нового колективу.

Вересень

Навчальний корпус

6.2.

Проведення організаційно-розпорядчих, просвітницьких, профілактичних, соціально-перетворювальних заходів (за потреби онлайн):

-Як безпечно пережити воєнний час? Як допомогти собі у стані стресу?

- «Здоров’я і стійкість – наш вибір!»

- Як не стати жертвою злочину»

- «Небезпечні експерименти з наркотиками»

- «Інтернет. Інформаційна гігієна. Правила користування. Як розпізнати брехню в соцмережах та інтернеті»

- «Правила поведінки в зимовий період»

- «Насильство: різновиди та відповідальність».

- «Спілкуватися – це просто!»

- «Грані мого «Я»

- «Інфекційні захворювання, які передаються статевим шляхом»

вересень

жовтень

листопад

грудень

січень

лютий

березень

квітень

травень

учні I-III курсів

6.3.

Виступи на педагогічних нарадах:

-«Аналіз соціально-незахищених категорій вступників 2023-2024 н.р.». Шляхи успішної адаптації учнів.

- «Особливості дітей підліткового віку. Робота з учнями з числа дітей- сиріт та позбавлених батьківського піклування, в тому числі з учнями соціально незахищених категорій»

- «Соціальний захист учнів у системі педагогічного колективу»;

- «Попередження суїцидальної поведінки підлітків, насильницьких дій у родині та навчальному закладі».

жовтень

листопад

грудень

березень

Учні, які потребують патронажу

6.4.

Складання й розповсюдження у соцмережах порад, щодо мінімізації стресів, невротичних переживань під час військового стану, як зберегти свій психологічний стан під час війни.

жовтень- грудень

офіційний сайт закладу, робочі групи в Viber

6.5.

Антитютюнова, антиалкогольна, антинаркотична просвіта

протягом року

учні, батьки

6.6.

Проведення лекторіїв для учнів, педагогів батьків (за потреби онлайн)

протягом року

навчальнй корпус

6.7.

Складання й розповсюдження у соцмережах порад, щодо мінімізації стресів, невротичних переживань під час складання ЗНО та ДКА.(просвіта для учнів, для батьків

в разі карантину

робочий кабінет

6.8.

Організація круглих столів, диспутів за участю представників медичних служб, правоохоронних органів та інших організацій .

вересень-червень

Гуртожиток

7. Організаційно-методична робота

7.1.

Планування роботи на рік, семестр,

місяць, погодження планів.

Протягом року

Соціальний педагог, адміністрація закладу

7.2.

Співпраця із заступником директора з навчально - виховної роботи Коновка Т.О.

протягом року

Мринська філія ДПТНЗ «Куликівський ПАЛ» : з заступником директора з навчально- виховної роботи

7.3.

Оформлення соціального паспорту закладу

вересень-жовтень

Робочий кабінет

Участь у тренінгу: «Реагування на самоушкоджуючу поведінку та суїцидальні наміри дітей» з метою підвищення резильєнтності та розширення компетенцій у наданні психологічної підтримки здобувачам освіти та їхнім родинам.

жовтень

7.4

Підготовка до участі в обласних семінарах НМЦ ПТО

протягом року

навчальний заклад

7.5.

Оновлення банку даних на учнів, які потребують підвищеної педагогічної уваги, соціальної підтримки.

щодня

Робочий кабінет соціальний педагог спільно з класними керівниками, майстрами в/н

7.6.

Допомога в підготовці святкування 120 річниці закладу.

жовтень

2023

Робочий кабінет

7.7.

Участь в обласних семінарах НМЦ ПТО.

згідно графіка

Соціальний педагог, психологічна служба ЗПО Чернігівщини

7.8.

Проведення благодійної акції:

« Наближаємо перемогу разом!». Допомога воїнам, які на передовій через волонтерів.

листопад

2023

навчальний заклад

7.9.

Співпраця з майстрами, класними керівниками, вихователями гуртожитку.

протягом року

Мринська філія ДПТНЗ «Куликівський ПАЛ»

з класними керівниками, майстрами, вихователями гуртожитку

7.10.

Допомога в організації харчування для дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування .

протягом

року

Навчальний заклад :

з учнями закладу, що мають статус дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

7.11.

Обстеження житлово-побутових умов учнів, які потребують соціальної підтримки.

протягом року

Соціальний педагог спільно з комісією

7.12.

Збір та оформлення роздаткового матеріалу.

протягом

року

Робочий кабінет

7.13.

Обробка результатів соціально-педагогічних досліджень

постійно

Соціальний педагог

7.14.

Систематично наповнювати кейс психологічної служби відповідними напрацюваннями.

протягом

року

Бібліотека

філії

7.15.

Участь у психолого-педагогічних семінарах в режимі онлайн.

за графіком

соціальний педагог

7.16.

Організація та проведення конкурсу з виготовлення кращих плакатів : « Здоров’я та стійкість – наш вибір»

листопад

2023

Гуртожиток

з учнівськими

групами I- III курсу

7.17.

Проходження онлайн- вебінарів на освітній платформі «Всеосвіта». Самоосвітня діяльність на сайті «Прометеус», «Всеосвіта» та ін..

протягом року

7.18.

Зв’язок соціального педагога з організаціями :

- Де працюють батьки;

- Де стоять на обліку учні закладу,

з числа «групи ризику» та ті, що потребують соціальної підтримки.

За потреби

Соціальний педагог, соціальні організації

7.19.

Співпраця із службою у справах дітей Носівської ОТГ.

протягом

року

Носівська ОТГ

фахівці ССД

7.20.

Співпраця із Носівським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді при Носівській ОТГ.

протягом

року

Носівська ОТГ

РЦ СССДМ

7.21.

Організація співпраці з Кримінальною поліцією , Ніжинським сектором пробації, Ювенальною превенцією з метою профілактики правопорушень та усуненню протиправної поведінки учнів «групи ризику».

За запитом

Цільова група

7.22.

Визначення соціально-педагогічних проблем і завдань, які підлягають вирішенню в практичній діяльності соціального педагога

протягом року

7.23.

Поповнення паспорту комплексно – методичного забезпечення .

протягом

року

Мринська філія ДПТНЗ «Куликівський ПАЛ»

7.24.

Участь у профорієнтаційній роботі, шляхом перегляду сайтів шкіл Носівського, Козелецького, Борзнянського, Броварського районів з метою розміщення профорієнтаційних буклетів.

під час карантину

робочий кабінет

7.25.

Систематичне оформлення необхідної документації, журналів обліку роботи, соціально-педагогічних карток, спостереження, ведення обліку дітей соціально вразливих категорій

Постійно

Соціальний педагог

7.26.

Організація роботи за запитом

Протягом

року

соціальний педагог

7.27.

Консультації в НМЦ ПТО з методистом Поклад С.В.

За запитом

Соціальний педагог

Соціальний педагог Оксана КРИШКО

Кiлькiсть переглядiв: 102

Коментарi