Затверджено
Завідувач Мринської філії
ДПТНЗ «Куликівський ПАЛ»
_______Юлія ШЕЛЕСТЮК
«31» серпня 2023 р.
Перспективний план
роботи соціального педагога
Мринської філії ДПТНЗ «Куликівський ПАЛ»
Кришко Оксани Миколаївни
на 2023-2024 навчальний рік
2023
Вступ
Змістова частина
№ | Напрямки діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти | Термін проведення | Де і з ким проводиться | Відмітка про виконання |
1 | 2 | 3 | 4 |
1. Діагностика
1.1 | Індивідуальна діагностика учнів з числа соціально-незахищених, кризових категорій | Протягом року | заклад освіти | |
1.2. | Проведення соціальної паспортизації груп I курсу. | Вересень 2023 | робочий кабінет учнівські групами I курсу | |
1.3. | Анкета першокурсника | Вересень 2023 | Навчальні кабінети з учнівськими групами I курсу (розміщення посилань в робочих групах в Viber) | |
1.4. | Діагностика соціальних проблем учнів закладу та формування особових справ дітей кризових категорій (дітей-сиріт, дітей із неповних , багатодітних, малозабезпечених сімей , внутрішньо-переміщених, тощо). | Жовтень 2023 | Навчальні кабінети з учнівськими групами I курсу | |
1.5. | Психодіагностика: «Усвідомлення себе серед інших». Соціометрія (Дж. Морено) | Жовтень 2023 | Гуртожиток робочий кабінет з учнівськими групами I курсу | |
1.6. | Онлайн-тестування для учнів I-III курсу «Самодіагностика реакцій на стресову ситуацію» | Листопад 2023 | робочий кабінет Відправлення онлайн-силок у робочі групи в соціальних мережах. | |
1.7. | Опитувальник стану депресії по шкалі MFQc | Листопад 2023 | Навчальні кабінети з учнівськими групами I- III курсу, . | |
1.8 | Опитувальник депресії Бека (kpt-center.com.ua) (для педколективу) | Листопад 2023 | Робочий кабінет педпрацівники | |
1.9. | Анкета для батьків учнів (дізнаємося більше інтересів та побажань) (naurok.com.ua/anketa-dlya…) | Грудень 2023 | Батьки учнів | |
1.10 | Анкета «Інформація, щодо ВІЛ/СНІДу» (В. Рябуха «Вибір: профілактика наркоманії, ВІЛ/ СНІДу та злочинності серед підлітків» розділ 6. | Грудень 2023 | Гуртожиток робочий кабінет з учнями I- III курсу | |
1.11. | Анкетування «Вживання алкоголю та тютюнопаління» (https:naurok.com.ua/anketuvannya-alkogolyu-і-tyutyunopalinnya-323350.html) (За потреби відправлення онлайн-силок у робочі групи в соціальних мережах). | Січень 2024 | Навчальні кабінети з учнівськими групами I- IIIкурсу | |
1.12. | Групова діагностика. Проведення анкетування: «Що на вашу думку спонукає молодь до скоєння протиправних дій?» https://vseosvita/ ua>library>anket…
| Лютий 2024 | Робочий кабінет з учнівськими групами I курсу | |
1.13. | Анкета «Булінг та його прояви в підлітковому віці» https://vseosvita/ ua>library>anket… (Відправлення онлайн-силок у робочі діалоги в соціальних мережах) | Лютий 2024 | Навчальні кабінети з учнівськими групами I- II курсу | |
1.14. | Тест на визначення ефективності виховно-профілактичної роботи з учнями «групи ризику».
| Березень 2024 | Робочий кабінет педпрацівники |
2. Профілактика
2.1. | Проведення індивідуальної профілактичної роботи з учнями схильними до девіантної поведінки. ( за потреби онлайн) | Протягом року | Робочий кабінет Майстри та класні керівники груп I –III курсу | |
2.2. | Участь у засіданні ради профілактики закладу освіти | Вересень 2023 | Кабінет завідувачки члени ради профілактики | |
2.3. | Проводити профілактичну роботу в режимі онлайн, надавати консультації сім’ям учнів закладу які знаходяться в СЖО, учням які перебувають на внутрішньому обліку в закладі, та дітям з числа сиріт та позбавлених батьківського піклування. | під час військового стану | Постійно (за потреби в режимі онлайн) | |
2.4. | Профілактика відхилень поведінки на основі аналізу анкет, ведення картотеки «важких» підлітків, індивідуальна робота з ними. ( за потреби онлайн) | Постійно | важкі підлітки | |
2.5. | Участь у засіданні ради профілактики закладу. | Жовтень 2023 | навчальний корпус | |
2.6. | Профілактика і надання соціально- педагогічної допомоги дітям, які потерпають від насильства в родині та поза нею за допомогою проведення індивідуальних бесід з учнями. | Протягом року | Робочий кабінет учні, які потерпають від насильства в родині |
|
Міні тренінг:«Як навчити підлітків безпечної поведінки в Інтернеті» | Жовтень 2023 | Гуртожиток учнівські групи I –III курсу
|
| |
2.7. | Участь у засіданні ради профілактики закладу | Листопад 2023 | Кабінет директора члени ради профілактики | |
2.8. | Година спілкування з елементами тренінгу з попередження СНІДу: « СНІД – проблема сьогодення . Що треба знати, як уберегтися від цієї хвороби?». Відеолекторій : « СНІД – це не вирок, як жити з таким діагнозом…. » робота з учнями в режимі онлайн на платформі Google Meet за потреби ) | Грудень 2023 | Гуртожиток учнівські групи I –III курсу | |
2.9. | Профілактична робота в режимі онлайн з учнями, схильними до девіантної поведінки. ( за потреби онлайн) | постійно в режимі онлайн під час війни | навчальний заклад | |
2.10. | Участь у засіданні ради профілактики закладу | Грудень 2023 | Кабінет завідувача члени ради профілактики | |
2.11. | Виховна година : « Торгівля людьми. Що треба знати, щоб не постраждати?» . Розширення знань учнів про проблему торгівлі людьми». (за потреби онлайн) | Січень 2024 | Гуртожиток учнівські групи I –III курсу | |
2.12. | Участь у засіданні ради профілактики закладу. | Січень 2024 | Кабінет завідувача члени ради профілактики | |
2.13. | Година спілкування в режимі онлайн: « Ранні статеві стосунки – можливі ризики. Поговоримо про сексуальне виховання» ( за потреби онлайн ) | Лютий 2024 | Навчальний кабінет учнівські групи дівчат I курсу . | |
2.14. | Участь у засіданні ради профілактики | Лютий 2024 | Кабінет завідувача члени ради профілактики | |
2.15. | Групові консультації для учнів : « Самодопомога при стресі, тривозі, хвилюванні.» ( за потреби онлайн) | Березень 2024 | Кімната відпочинку (гуртожиток) робочі групи в Viber | |
2.16. | Участь у засіданні ради профілактики закладу. | Березень 2024 | Кабінет завідувача члени ради профілактики | |
2.17 | Година спілкування: «Кібербулінг або агресія в Інтернеті. Способи розпізнавання, захист підлітка.» | Березень 2024 | Кімната відпочинку (гуртожиток) робочі групи в Viber за потреби) | |
2.18. | Година спілкування : « Конструктивне вирішення конфліктних ситуацій». (за потреби онлайн) | Травень 2024 | Гуртожиток учнівські групи I –III курсу | |
2.18. | Участь у засіданні ради профілактики закладу. | Травень 2024 | Кабінет завідувача члени ради профілактики | |
2.19. | Година спілкування: «Від усвідомлення якості спілкування до особистісної самореалізації». (за потреби онлайн) | Червень 2024 | Гуртожиток учнівські групи I курсу |
3.Навчальна діяльність.
3.1. | Організація та проведення годин спілкування, тренінгових занять, бесід щодо здорового способу життя. | Протягом року | Гуртожиток учнівські групи I-III курсу | |
3.2. | Програма «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» | Протягом року | учні I-III курсу | |
3.3. | Тренінги учнівської ефективності з правової освіти учнів: «Власна відповідальність», «Профілактика насильства в учнівському просторі», « Ризикована поведінка підлітків – що це спосіб самовираження, чи реалії сьогодення?» - Тренінг розвитку толерантності у підлітків. «Толерантність. Позитивне значення толерантності у формуванні цілісної особистості молодої людини»; - «Вчимося жити у мирі і злагоді» (поради, які допоможуть учням навчитися налагоджувати стосунки з людьми) - «Збереження репродуктивного здоров’я».
- «Конфлікт. Пошук взаємних інтересів при вирішенні конфліктів» - « Особиста впевненість, пошук ключів.»
- «Твоє особисте життя! » - «Вчимося контролювати бюджет на місяць» | Протягом року вересень жовтень листопад грудень січень лютий березень квітень травень травень-червень | учні з числа дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування I-III курс | |
3.4. | Участь у педагогічних нарадах з висвітлення соціально- педагогічних питань охорони та соціального захисту дитинства | Протягом року | педагогічний колектив | |
3.5. | Виступи на методичних комісіях (за потреби онлайн) · Напрям роботи класного керівника в умовах воєнного стану, питання для розгляду з учнями: - Воєнний стан, надзвичайна ситуація, заборони та обмеження; - Правила поведінки в умовах надзвичайної ситуації воєнного характеру; необхідно, рекомендується, забороняється - Як діяти під час сигналу « повітряна тривога» під час змішаного та дистанційного навчання; - Як вчиняти з інформацією яка несе загрозу для України (не фотографувати місцевість, не публікувати, не репостити інформацію яка містить фото з координатами інфраструктури, розташування ЗСУ»; - Що робити якщо виявлено підозрілий або вибухонебезпечний предмет і т. д. - Соціальний стан першокурсників. Особливості роботи та адаптація учнів у воєнний час, в тому числі учнів з числа дітей- сиріт та позбавлених батьківського піклування в новому колективі. - Надання психологічної підтримки, забезпечення психолого-педагогічного супроводу емоційно- вразливих категорій осіб. - Алгоритм дій педагога в разі виявлення фактів порушення прав дитини в навчальному закладі або фактів насильства в учнівському середовищі чи в сім’ї. - Організація роботи з важковиховуваними учнями та з підлітками, котрі проживають в неблагополучних сім’ях. - Соціальний захист попередження правопорушень, бездоглядності серед учнів навчального закладу | серпень-вересень вересень-жовтень листопад- грудень січень-лютий березень-квітень травень-червень | класні керівники, майстрі в/н, вихователі | |
3.6. | Інформування учнів з соціальних проблем (за потреби онлайн) - Правила поведінки в інформаційному просторі під час війни; - ВІЛ /СНІД, прав людини, рабства, профілактики злочинності - Планування майбутнього, ЗСЖ, відстрочення початку статевого життя, ні незахищеним контактам. - Цінність життя, прав людини, фінансових цілей - Інтернет-залежність, ігроманія. - Туберкульозу, ненасильницького спілкування, профілактики злочинності, ні дискримінації. - ЗСЖ, залежності особистості, шкідливих звичок, прав людини. - СНІД, толерантності, гендеру, прав людини, сім’ї - Прийняття рішення, дружби, закоханості, кохання | вересень жовтень листопад грудень січень лютий березень квітень | учні I-III курсів |
4. Консультування
4.1. | Надання класним керівникам рекомендацій щодо регулювання взаємовідносин в класних колективах, ефективного розподілу ролей в органах учнівського самоврядування та залучення до роботи в гуртках та секціях. | вересень- червень | педагогічний колектив закладу | |
4.2. | Онлайн-консультації учням і батькам: « Турбуємося про свій емоційний стан під час війни». « В будь-якій ситуації треба зберігати спокій, паніка – найгірший воїн» | Під час військового стану | навчальний заклад | |
4.3. | Психологічна підтримка учнів, надання рекомендацій з нагальних питань (за допомогою різних засобів комунікації: вебсайту закладу, телефону, електронної пошти, онлайн-груп педагогів, учнів. Батьків): - Здатність та вміння протистояти негативним емоціям, стресу, тривозі, почуттю небезпеки; - Як організуватися у період самоізоляції та дистанційного навчання. - Профілактика патогенних емоцій, як не стати жертвою кібербулінгу. - Як використати вільний час з користю для власного особистісного і професійного розвитку; - Підготовка до ЗНО. | під час карантину | робочий кабінет | |
4.4. | Робота з батьками (за потреби онлайн): - Консультація для батьків з питань соціальної адаптації дитини до закладу. - Консультація для опікунів з питань захисту та охорони прав дитини. | |||
4.5. | Робота з сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах. Індивідуальні бесіди. | вересень-червень | батьки учнів. Які опинилися в СЖО | |
4.6. | Консультативна підтримка учнів-інвалідів, учнів-сиріт та осіб, що опинилися в складних життєвих ситуаціях в режимі онлайн, соціальних мереж, телефонний режим | вересень-червень | з учнями закладу, що мають статус дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування |
4.7. | Групове консультування для учнівського контингенту на тему: « Конфлікти – шукаємо шляхи вирішення спільно. Формування навичок вирішення конфліктів -«Турбуємося про ментальне здоров’я. Поради для заспокоєння в умовах військового стану». -« Досягнення успіху через позитивну мотивацію» » (для виявлення життєвих цінностей) - Освітній захід « Герої нашого часу. Надія на тебе, солдат» Виховання патріотизму у підлітків. -« Війна в Україні… В будь-якій ситуації необхідно зберігати спокій -« ІПСШ – твоя поведінка. На скільки ти обізнаний?» «Почуття безнадійності, зневіра – як впоратися з емоцією». -«Сім’я це відкрита книга батьків з якої діти вчаться жити» | Вересень Жовтень листопад грудень січень лютий березень квітень | Гуртожиток учнівські групи I курсу | |
4.8. | Консультативна підтримка учнів «соціально- незахищених «категорій. | протягом навчального року | учні «соціально- незахищених категорій». | |
4.9. | Групові консультації для педагогічного колективу: Групова консультація « Ментальне здоров’я дітей під час війни. Як тривожність, невизначеність впливає на психологічний стан підлітків?» Групова консультація « Адаптація учнів першого курсу. Обговорюємо і вирішуємо проблеми разом» Групова консультація на тему: «Небезпека прекарності» (Прекарність – нестабільний спосіб життя та роботи) Психологічна та емоційна підтримка педколективу під час війни. (Індивідуальні консультації в онлайн режимі за потреби) Круглий стіл: «Суїцидальна поведінка молоді. Реалії сьогодення… » Групова консультація на тему: «Лайкати» та «дружити». Про етикет педагога в соцмережах. Групова консультація « Професійне вигорання педпрацівників» | Вересень жовтень листопад грудень січень лютий березень квітень травень | педагогічний колектив філії | |
4.10. | Групові консультації для батьків « Насилля в сім’ї. Сумна статистика…» Мінілекція: « Три шляхи у вихованні» Співпраця з батківським комітетом та з учасниками освітнього процесу з питань організації контролю за відвідуванням учнями навчального закладу, профілактикою девіантної поведінки. « Працевлаштування в умовах військового стану. Куди звернутися за допомогою?» | листопад травень вересень-червень квітень-червень | під час батьківських зборів батьківський комітет батьківські збори |
5. Зв’язки з громадськістю
5.1. | Допомога в оформленні документів дітям пільгових категорій. | Вересень 2023 | Робочий кабінет з учнями пільгових категорій | |
5.2. | Індивідуальна робота з дітьми-сиротами : дітьми позбавленими батьківського піклування: з учнями з малозабезпечених, багатодітних, неповних сімей ; з дітьми з особливими потребами; з учнями, які зазнали насильства та жорстокого поводження ; постраждали від торгівлі людьми . | Протягом року | Робочий кабінет діти «групи ризику» | |
5.3. | Підтримка зв’язку в режимі з ССД, Центрами соціальних служб, відділами соціального захисту, Кримінальною поліцією, Ювенальною превенцією, сільськими радами, щодо вирішення проблемних питань, які стосуються учнів закладу. (Під час дистанційного в режимі онлайн) | Постійно | робочий кабінет | |
5.4. | Оформлення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям. | За запитом | Мринська філія ДПТНЗ «Куликівський ПАЛ» | |
5.5. | Співпраця з ювенальною превенцією Ніжинського відділення поліції | Протягом року | Ніжинський відділок поліції, працівники | |
5.6. | Допомога у відкритті рахунку в Приват банку для отримання соц. виплат дітям – сиротам та позбавленим батьківського піклування. | Вересень 2023 | Діти-сироти та позбавлені батьківського піклування I курс | |
5.7. | Співпраця з представниками Відділу квартирного обліку з метою постановки учнів-сиріт, які не мають житла на квартирний облік. | Протягом року | Відділ квартирного обліку | |
5.8. | Круглі столи з представниками центру соціальних служб для сім’ї дітей та молоді на теми: -«Не бійся сказати «ні». -«Небезпека, яка поруч» - «Що робити у кризовій ситуації; до кого і як звертатися?». -«Засоби правового захисту, протидія та попередження торгівлі людьми» - «статеві стосунки та вживання алкоголю та наркотиків» | листопад, січень, лютий березень травень | учні I- III, працівники Відділу у справах сім’ї, дітей та молоді | |
5.9. | Зустріч з представниками служби у справах неповнолітніх Носівської ССД, відділу соціального захисту населення з метою надання соціально-юридичної допомоги учням Мринської філії ДПТНЗ «Куликівський ПАЛ» | Протягом року | Носівська ССД, ССД Мринської ОТГ | |
5.10. | Співпраця з пенсійними фондами для оформлення пенсій по втраті годувальника для учнів напівсиріт, сиріт, дітей-інвалідів . | Протягом року | Пенсійні фонди, установи по наданню пільгових виплат |
6. Просвіта
6.1. | Ознайомлення педагогічного колективу з проблемою адаптації учнів I курсу до нового колективу. | Вересень | Навчальний корпус | |
6.2. | Проведення організаційно-розпорядчих, просвітницьких, профілактичних, соціально-перетворювальних заходів (за потреби онлайн): -Як безпечно пережити воєнний час? Як допомогти собі у стані стресу? - «Здоров’я і стійкість – наш вибір!» - Як не стати жертвою злочину» - «Небезпечні експерименти з наркотиками» - «Інтернет. Інформаційна гігієна. Правила користування. Як розпізнати брехню в соцмережах та інтернеті» - «Правила поведінки в зимовий період» - «Насильство: різновиди та відповідальність». - «Спілкуватися – це просто!» - «Грані мого «Я» - «Інфекційні захворювання, які передаються статевим шляхом» | вересень жовтень листопад грудень січень лютий березень квітень травень | учні I-III курсів | |
6.3. | Виступи на педагогічних нарадах: -«Аналіз соціально-незахищених категорій вступників 2023-2024 н.р.». Шляхи успішної адаптації учнів. - «Особливості дітей підліткового віку. Робота з учнями з числа дітей- сиріт та позбавлених батьківського піклування, в тому числі з учнями соціально незахищених категорій» - «Соціальний захист учнів у системі педагогічного колективу»; - «Попередження суїцидальної поведінки підлітків, насильницьких дій у родині та навчальному закладі». | жовтень листопад грудень березень | Учні, які потребують патронажу | |
6.4. | Складання й розповсюдження у соцмережах порад, щодо мінімізації стресів, невротичних переживань під час військового стану, як зберегти свій психологічний стан під час війни. | жовтень- грудень | офіційний сайт закладу, робочі групи в Viber | |
6.5. | Антитютюнова, антиалкогольна, антинаркотична просвіта | протягом року | учні, батьки | |
6.6. | Проведення лекторіїв для учнів, педагогів батьків (за потреби онлайн) | протягом року | навчальнй корпус | |
6.7. | Складання й розповсюдження у соцмережах порад, щодо мінімізації стресів, невротичних переживань під час складання ЗНО та ДКА.(просвіта для учнів, для батьків | в разі карантину | робочий кабінет | |
6.8. | Організація круглих столів, диспутів за участю представників медичних служб, правоохоронних органів та інших організацій . | вересень-червень | Гуртожиток |
7. Організаційно-методична робота
7.1. | Планування роботи на рік, семестр, місяць, погодження планів. | Протягом року | Соціальний педагог, адміністрація закладу | |
7.2. | Співпраця із заступником директора з навчально - виховної роботи Коновка Т.О. | протягом року | Мринська філія ДПТНЗ «Куликівський ПАЛ» : з заступником директора з навчально- виховної роботи | |
7.3. | Оформлення соціального паспорту закладу | вересень-жовтень | Робочий кабінет | |
Участь у тренінгу: «Реагування на самоушкоджуючу поведінку та суїцидальні наміри дітей» з метою підвищення резильєнтності та розширення компетенцій у наданні психологічної підтримки здобувачам освіти та їхнім родинам. | жовтень | |||
7.4 | Підготовка до участі в обласних семінарах НМЦ ПТО | протягом року | навчальний заклад | |
7.5. | Оновлення банку даних на учнів, які потребують підвищеної педагогічної уваги, соціальної підтримки. | щодня | Робочий кабінет соціальний педагог спільно з класними керівниками, майстрами в/н | |
7.6. | Допомога в підготовці святкування 120 річниці закладу. | жовтень 2023 | Робочий кабінет | |
7.7. | Участь в обласних семінарах НМЦ ПТО. | згідно графіка | Соціальний педагог, психологічна служба ЗПО Чернігівщини | |
7.8. | Проведення благодійної акції: « Наближаємо перемогу разом!». Допомога воїнам, які на передовій через волонтерів. | листопад 2023 | навчальний заклад | |
7.9. | Співпраця з майстрами, класними керівниками, вихователями гуртожитку. | протягом року | Мринська філія ДПТНЗ «Куликівський ПАЛ» з класними керівниками, майстрами, вихователями гуртожитку | |
7.10. | Допомога в організації харчування для дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування . | протягом року | Навчальний заклад : з учнями закладу, що мають статус дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування | |
7.11. | Обстеження житлово-побутових умов учнів, які потребують соціальної підтримки. | протягом року | Соціальний педагог спільно з комісією | |
7.12. | Збір та оформлення роздаткового матеріалу. | протягом року | Робочий кабінет | |
7.13. | Обробка результатів соціально-педагогічних досліджень | постійно | Соціальний педагог | |
7.14. | Систематично наповнювати кейс психологічної служби відповідними напрацюваннями. | протягом року | Бібліотека філії | |
7.15. | Участь у психолого-педагогічних семінарах в режимі онлайн. | за графіком | соціальний педагог | |
7.16. | Організація та проведення конкурсу з виготовлення кращих плакатів : « Здоров’я та стійкість – наш вибір» | листопад 2023 | Гуртожиток з учнівськими групами I- III курсу | |
7.17. | Проходження онлайн- вебінарів на освітній платформі «Всеосвіта». Самоосвітня діяльність на сайті «Прометеус», «Всеосвіта» та ін.. | протягом року | ||
7.18. | Зв’язок соціального педагога з організаціями : - Де працюють батьки; - Де стоять на обліку учні закладу, з числа «групи ризику» та ті, що потребують соціальної підтримки. | За потреби | Соціальний педагог, соціальні організації | |
7.19. | Співпраця із службою у справах дітей Носівської ОТГ. | протягом року | Носівська ОТГ фахівці ССД | |
7.20. | Співпраця із Носівським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді при Носівській ОТГ. | протягом року | Носівська ОТГ РЦ СССДМ | |
7.21. | Організація співпраці з Кримінальною поліцією , Ніжинським сектором пробації, Ювенальною превенцією з метою профілактики правопорушень та усуненню протиправної поведінки учнів «групи ризику». | За запитом | Цільова група | |
7.22. | Визначення соціально-педагогічних проблем і завдань, які підлягають вирішенню в практичній діяльності соціального педагога | протягом року | ||
7.23. | Поповнення паспорту комплексно – методичного забезпечення . | протягом року | Мринська філія ДПТНЗ «Куликівський ПАЛ» | |
7.24. | Участь у профорієнтаційній роботі, шляхом перегляду сайтів шкіл Носівського, Козелецького, Борзнянського, Броварського районів з метою розміщення профорієнтаційних буклетів. | під час карантину | робочий кабінет | |
7.25. | Систематичне оформлення необхідної документації, журналів обліку роботи, соціально-педагогічних карток, спостереження, ведення обліку дітей соціально вразливих категорій | Постійно | Соціальний педагог | |
7.26. | Організація роботи за запитом | Протягом року | соціальний педагог | |
7.27. | Консультації в НМЦ ПТО з методистом Поклад С.В. | За запитом | Соціальний педагог |
Соціальний педагог Оксана КРИШКО